Biuletyn Informacji Publicznej

Opera Lubelska

Logo - Opera Lubelska

Dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną

Data ogłoszenia
2012-09-03
Termin składania ofert
2012-09-13 13:00
Treść

Ogłoszenie nr 327354-2012 z dnia 2012-09-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lublin
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną dla Teatru Muzycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna...
Termin składania ofert: 2012-09-13

 

 

 

Lublin: Dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną.
Numer ogłoszenia: 372278 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327354 - 2012r.

 

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Lublinie, ul. M. C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 76 13, faks 081 532 76 13.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną..

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

 

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną dla Teatru Muzycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji liczony w miesiącach - minimum 24 miesiące..

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.12.00-8.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

 

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

 

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

 

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

 

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

 

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

 

  • ALSPAW Sp. z o.o.,, ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. lubelskie.

 

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222756,91 PLN.

 

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

 

  • Cena wybranej oferty: 152520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245975,40

  • Waluta: PLN.

 

---------------------------------------------------------------

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

http://www.teatrmuzyczny.bip.lublin.pl/upload/pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Lublin: Dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną

Numer ogłoszenia: 327354 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Lublinie , ul. M. C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 76 13, faks 081 532 76 13.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrmuzyczny.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną dla Teatru Muzycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji liczony w miesiącach - minimum 24 miesiące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Teatru Muzycznego w Lublinie: 44 1240 5497 1111 0010 3488 8941 z dopiskiem - wadium - dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną NAI-3330-01/12. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 7.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) łącznie, przedmiotem każdego zamówienia była dostawa sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrmuzyczny.eu/front/page/get/17/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5 20 - 029 Lublin, Sekretariat pokój nr 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20 - 029 Lublin, sekretariat pokój nr 129.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

Numer ogłoszenia: 344724 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 327354 - 2012 data 03.09.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Teatr Muzyczny w Lublinie, ul. M. C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 76 13, fax. 081 532 76 13.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.

  • W ogłoszeniu jest: nie.

  • W ogłoszeniu powinno być: tak.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..

  • W ogłoszeniu jest: 13.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20 - 029 Lublin, sekretariat pokój nr 129..

  • W ogłoszeniu powinno być: 17.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20 - 029 Lublin, sekretariat pokój nr 129..

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

ZAPYTANIA

-----------------------------------------------------------------------------------------

Zapytanie nr 1:

Czy Zawawiający dopuszcza zastosowanie modyułowych schodów rozsuwanych o identycznym zakresie regulacji wysokości?

Odpowiedź na zapytanie nr 1:

NAI-3330-01/12

                                                                                            Lublin, dnia 7 września 2012 r.

 Wyjaśnienia treści SIWZ

Zamawiający: Teatr Muzyczny w Lublinie, ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 Euro prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „dostawę sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną” udziela następujących wyjaśnień treści SIWZ:

Pytanie:

Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułowych schodów rozsuwanych o identycznym zakresie regulacji wysokości? Schody rozsuwane spełniają wszystkie wymagania wyszczególnione w SIWZ, dodatkowo są lżejsze.

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułowych schodów rozsuwanych o identycznym zakresie regulacji wysokości.

 

           /-/

Krzysztof Kutarski

Dyrektor Naczelny

Teatru Muzycznego w Lublinie

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 NAI-3330-01/12

Lublin, dnia 12 września 2012 r.

Wykonawcy 

Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ

Zamawiający: Teatr Muzyczny w Lublinie, ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin zgodnie z art. 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 Euro prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „dostawę sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną”udziela następujących wyjaśnień i zmienia treści SIWZ:

Pytanie:

Czy Zamawiający dopuszcza przedstawienie równoważnej Deklaracji Zgodności Jakości i Bezpieczeństwa dla podestów.

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentu równoważnego do Certyfikat jakości i bezpieczeństwa TUV dla podestów, np. Deklaracji Zgodności Jakości i Bezpieczeństwa dla podestów.

Zamawiający dokonuje zmiany rozdz. XXI ust. 5 lit g) SIWZ:

JEST:

Certyfikat jakości i bezpieczeństwa TUV dla podestów”

 

OTRZYMUJE BRZMIENIE:

 

Certyfikat jakości i bezpieczeństwa TUV dla podestów lub inny równoważny dokument, np. Deklaracja Zgodności Jakości i Bezpieczeństwa dla podestów”

 

Zamawiający przedłuża termin składania ofert i w związku z tym dokonuje zmian w rozdz. XVII i XVIII SIWZ

 

Koperta powinna być oznakowana następującym tekstem:

 

Oferta na dostawę sceny podestowej wraz z akcesoriami i konstrukcją sceniczną – [NAI-3330-01/12] - nie otwierać przed dniem 17 września 2012r. przed godz. 14.00. Dostarczyć do pokoju 129 - sekretariat do godz. 13.00 „

Termin składania ofert:

do dnia 17 września2012 r., do godz. 13.00

Termin otwarcia ofert:

Dnia 17 września2012 r., godz. 14.00

Zamawiający wprowadza również zmiany w ogłoszeniu:

Zmienia pkt IV. 3. ogłoszenia:

JEST:

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

OTRZYMUJE BRZMIENIE:

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Zmienia pkt IV.4.4. ogłoszenia:

JEST:

13.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20 - 029 Lublin, sekretariat pokój nr 129

OTRZYMUJE BRZMIENIE:

17.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20 - 029 Lublin, sekretariat pokój nr 129.

Pozostałe zapisy SIWZ i ogłoszenia pozostają bez zmian.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Marekdodano do BIP dnia 25-01-2016 12:44:43