Biuletyn Informacji Publicznej

Opera Lubelska

Logo - Opera Lubelska

Dostawa harfy wraz z akcesoriami

Data ogłoszenia
2009-08-13
Termin składania ofert
2009-08-21 13:00
Treść

Dostawa harfy wraz z akcesoriami

Lublin: Dostawa harfy wraz z akcesoriami 
Numer ogłoszenia: 278484 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Lublinie , ul. M. C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532 76 13, faks 081 532 76 13. 
Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrmuzyczny.eu 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury. 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa harfy wraz z akcesoriami. 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa harfy wraz z akcesoriami dla Teatru Muzycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku nr 1 do SIWZ.. 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.35.00-0, 37.32.00.00-7. 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 
Informacja na temat wadium: nie dotyczy 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.. 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. 8 SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie [w formie oryginału] w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy odnośnie terminów, o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio. 

SEKCJA IV: PROCEDURA 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/teatrmuzyczny/index.php. 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. M. C. Skłodowskiej 5 20-029 Lublin pok. 120..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Teatru Muzycznego w Lublinie ul. M. C. Skłodowskiej 5 20-029 Lublin. 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzec umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 


Dyrektor Naczelny 
Teatru Muzycznego w Lublinie 
/-/ Krzysztof Kutarski

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Marekdodano do BIP dnia 25-01-2016 11:21:20